A kép forrása: Femina.hu
A nők számtalan szerepben állnak helyt nap, mint nap, életkortól, családi állapottól függetlenül. Ez a multifunkciós működés sok esetben szorongásokkal teli pillanatokat eredményez.
A társadalmi elvárások új terheket rónak a hölgyekre, de az új szemléletváltás segíthet ezen. Manapság a kétkeresős családmodell elterjedt, ami növeli a nők függetlenségét, de új szerepet is jelent. Az egyedülállók sem könnyebb helyzetben vannak, hiszen több szerepet is vállalnak. Magyarországon több férfi munkavállaló van, de a női munkavállalók száma nőtt az elmúlt évben. Fontos, hogy vállalatok aktívan támogassák a nők munkaerőpiaci integrációját és előmenetelét. A Maltesers márka például elkötelezett a nők támogatása mellett, és olyan rendezvényeket támogat, amelyek a nők ügyeit helyezik előtérbe. Villányi Gábor, a Mars Central Europe portfólió- és médiamenedzsere szerint a Maltesers márka hisz az egyenlő lehetőségekben