A kép forrása: Blikk
A sokat emlegetett generációs szakadék a fiatalok és az idősebb korosztály között az élet minden terültén érezhető. A munka világában, a politikai gondolkodásban és persze a média fogyasztásban is. Ez alól az elismert rendezők sem kivételek – hiába készíti el egy Oscar-díjas filmes élete alkotását, a Z generációnak ennél többre van szüksége. A fiatalok szeretnek belátni a kamera mögé és megismerni azt a művészt, akinek a produkcióját nézik. Bár sok, „öreg róka” rendező úgy érzi nincs szüksége a közösségi médiára, a Z generáció bizony jóval fogékonyabb azokra az alkotókra, akik a saját platformjukon is megszólalnak. Ez pedig jóval egyszerűbb, ha az illetőnek van egy fiatal lánya, aki belerángatja a közösségi médiába. Így lett Martin Scorsese a TikTok koronázatlan királya.
Martin Scorsese a modern filmművészet egyik legismertebb alakja, olyan sikeres filmekkel, mint A Taxisofőr, A tégla, Megfojtott virágok. Francesca, a 24 éves lánya TikTokon híressé vált, ahol közös videóik sokakat szórakoztatnak. A 81 éves rendező népszerűsége ezzel az új platformmal még tovább nőtt. Nemcsak a TikTokon, de egy filmrajongók által kedvelt oldalon is aktív, ahol a fiatalabb generációval tartja a kapcsolatot. Az ikonikus rendezők közül mások is hasonló módon próbálják megszólítani a fiatalabb közönséget, mint Coppola Instagramon, vagy Schrader vicces Facebook posztjaival.