A kép forrása: Blikk
A legnagyobb forgalmat a mobiltelefonok és tabletek értékesítésével nem egy tipikus kereskedőcég érte el a magyar online piacon, pedig 2023-ban már a hatodik éve egyhuzamban az élen végez. A teljes online kiskereskedelmi piac 2,7 százalékát tudhatja magáénak a társaság, amivel az egyik legnagyobb hazai online szereplő – derült ki a GKID legfrissebb e-kereskedelmi kutatásából.
A Magyar Telekom hatodik éve vezeti a mobilkészülék- és tablet értékesítést az online kiskereskedelmi piacon, 33 százalékos részesedéssel. Az online értékesítési felületük 11,5 százalékát adja a mobiltelefon és tablet forgalmának. A teljes e-kereskedelmi piac 8,5 százalékkal emelkedett 2023-ban, az online értékesítés részaránya pedig 9,5 százalék. Az online rendelések száma 7,2 százalékkal emelkedett, átlépve az évi 83 millió darabot. A Magyar Telekom 24 százalékkal növelte online kiskereskedelmi eladásainak értékét 2023-ban, meghaladva a nettó 30,8 milliárd forintot.