Az Instagram számára komoly kihívást jelent: a legnagyobb hirdetők elhagyhatják a platformot

Egyre rosszabb hírek érkeznek az Instagramról, ha nem tudják rövid időn belül kordában tartani az applikáció algoritmusát, akkor nagy esély van rá, hogy elveszíti a legnagyobb hirdetőit.

A Meta tulajdonában lévő cég környékéről baljós hírek érkeztek. Az Instagram algoritmusának hibás működése komoly problémákat okozhat a fogyasztók és a cégek számára, hiszen súlyos anyagi veszteségeket eredményezhet. Az X, azaz a korábbi Twitter veszítette el az egyik nagy hirdetőjét, az IBM-et, miután nácibarát tartalmakat jelenített meg a hirdetések mellett. A Wall Street Journal felhívta a figyelmet arra, hogy az Instagram gyerekeknek szánt tartalmakat és felnőtteknek szóló szexuális tartalmakat tesz közzé, amelyek nagyvállalatok hirdetései mellett jelentek meg. A Disney, a Walmart, a Pizza Hut, a Bumble és a Match Group közül néhány cég már leállította hirdetéseit a platformon, és kérdőre vonta a Metát. A Meta hajlandó külsős céget bevonni a probléma vizsgálatába, azonban még nem tett konkrét lépéseket.

Tovább a cikkhez