A kép forrása: Blikk
Új ügyfélkapcsolati csatornát nyitott az e-matricával és pótdíjjal kapcsolatos ügyek intézéséhez a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.). A videós ügyintézésre számos e-matricával kapcsolatos ügytípus esetében van lehetőség. A megoldás egyszerűbbé teszi az ügyintézést és időt takarít meg a társaság ügyfeleinek, hiszen így nem szükséges bemenniük személyesen a társaság ügyfélszolgálatára ahhoz, hogy bizonyos ügyeket el tudjanak intézni – közölte a NÚSZ.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. tavaly nyáron kezdte el átalakítani ügyfélszolgálati tevékenységét, amely során a személyes ügyintézés helyett a hangsúlyt az idő- és energiatakarékos elektronikus megoldásokra helyezték. Az első hat hónap tapasztalatai kifejezetten pozitívak voltak, az ügyfél-elégedettségi szint 4,83/5 volt. A videós ügyfélszolgáltatásuk lehetővé teszi a videóhívást hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között, magyar nyelven, amely külföldről is elérhető. Az ügyintézés során javasolják a számítógép vagy laptop használatát a dokumentumok könnyebb eléréséhez.