A kép forrása: Blikk
Mivel jövőre várhatóan több országban is választásokat tartanak, a Meta megerősítette, hogy a generatív AI hirdetési eszközei nem használhatók olyan kampányokhoz, amelyek bizonyos szolgáltatásokat és témákat céloznak meg. Azaz szóba sem jöhetnek a politikai kampányok működtetésére sehol a világon.
A Meta közösségi médiaóriás korlátozásokat vezet be a generatív AI hirdetésekkel kapcsolatban, kizárva a politikai, egészségügyi és pénzügyi témákat. Dan Neary, a Meta ázsiai-csendes-óceáni alelnöke szerint a változások segítik a potenciális kockázatok jobb megértését és a generatív AI biztonságosabb használatát. A Meta tervezi, hogy a Threads platformon generatív AI képességeket vezessen be, amely lehetővé teszi a hirdetések létrehozását, kezelését és nyomon követését. Az Advantage+ eszköz használata háromszorosára nőtt, a generatív AI mellett a mesterséges intelligencia is egyre nagyobb szerepet kap a platformokon.