A kép forrása: Blikk
A japán szabadalmi hivatal már közzétette a Mazda frissített logójának terveit. Az új logó szögletesebbnek tűnik, és egy világosan körülhatárolt, ovális keretbe foglalták a jól megszokott motívumot. Emellett már csak kétdimenziós.
Az Auto Bild szerint a Mazda benyújtotta a Japán Szabadalmi Hivatalhoz a jól ismert szárnyas M betűs logójának új tervét. Az új logó szögletesebbnek és ovális keretbe foglaltabbnak tűnik, valamint már nem háromdimenziós, csak kétsíkú. Jelenleg nem világos, hol és hogyan fogják használni az új logót, de az elektromos járműveknél például megvilágított módon is elképzelhető lenne. Az Opel is lecserélte a logóját, ami a lapos dizájn irányába mutat, és több autómárka is hasonló trendet követ az elmúlt években. A gyártók marketingosztályai egységes márkaarculat kialakítására törekednek, és a lapos dizájn könnyebben megjeleníthető a kijelzőkön. A Mazda pedig több mint 100 éves története során többször is megváltoztatta logóját, és a jelenlegi logót 1997 óta használja, amely a Mazda folyamatos fejlődésére és növekedésére való törekvését szimbolizálja.