A vicces problémákkal hozzájárulnak a felhasználók az ügyfélszolgálatosok hajának izzásához

A vicces problémákkal hozzájárulnak a felhasználók az ügyfélszolgálatosok hajának izzásához

Olykor hajmeresztő problémákkal fordulnak az IT-ügyfélszolgálathoz a felhasználók.

Az informatikai osztályokban dolgozó szakemberek segítenek a dolgozóknak a technikai problémák megoldásában. Gyakran vicces történeteket hallunk arról, hogy milyen hibákat jelentenek be a kollégák. Ezek közé tartozik például az, amikor valaki összetévesztette a lemezmeghajtót egy pohártartóval, vagy amikor valaki azt hitte, sikerült törölnie az internetet. Az ügyfélszolgálatosoknak sok türelmük kell ahhoz, hogy nevetni tudjanak bizonyos bejelentéseken, például amikor valaki kicsomagolás nélkül tette bele a papírtömböt a nyomtató papírtálcájába. Fontos, hogy a felhasználók komolyan vegyék a jelszóvédelmet, és ne használják a felhasználónevet jelszóként. Néha pedig vicces hibajegyeket is bejelentenek, például amikor valaki azt kérdezte, hogy kaphat-e új billentyűzetet, mert az összes szóköz billentyű elromlott.

Tovább a cikkhez