A kép forrása: Blikk
Az évenkénti hídvizsgálatokból és a félévente tartandó hídszemlékből, valamint a tavaszi próbaemelések eredményéből kiderült, hogy a Kőröshegyi völgyhíd 38 sarujából három már erősen elhasználódott, és hamarosan ki kell cserélni. A 2007-ben épült 1872 méter hosszú hídon ez lesz az első ilyen beavatkozás.
A Kőröshegyi völgyhídon az elmúlt 17 évben elhasználódott saruk cseréje miatt két hétre teljesen le lesz zárva a forgalom szeptember 2-től. A saruk speciális elemei a hídszerkezetnek, amelyeknek cseréje során a híd szerkezetét kiemelik a helyéről a pillérektől. Az MKIF közleménye szerint az iskolakezdés után tervezik elvégezni ezt a munkát, hogy a forgalom zavartalan legyen. A pályazár idejére kijelölt terelőutakat is ismertették. Emellett a felújítási munkálatok során a keresztmetszetben négy helyen felújítják a dilatációs elemek korrózió elleni bevonatait. A Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt 2025-ig országszerte 538 km gyorsforgalmi útszakaszt és mintegy 200 hidat és felüljárót újít meg, beleértve az M7-es völgyhídát is.