A kép forrása: Blikk
A KIKAPCS. Alapítvány küldetése, hogy sajátos nevelési igényű (SNI) gyermeket nevelő családok számára kedvezményes kikapcsolódási lehetőségeket és támogató közösséget biztosítson. Ezt segíti a Nutriversum és a Rossmann közös jótékonysági kampánya, amelynek célja, hogy 2025-től 200 család részesülhessen az alapítvány támogatásában. A kampány bevételéből majd olyan családok juthatnak felejthetetlen élményekhez, akik eddig nem jutottak ilyen lehetőségekhez.
A KIKAPCS. Alapítvány célja, hogy támogassa az SNI gyermeket nevelő családokat és közös programokat nyújtson számukra. A Nutriversum és a Rossmann egy kampánnyal segítenek az alapítványnak elérni a támogatandó családok számát. Jelenleg több mint 99 ezer SNI gyermek él Magyarországon, és az alapítvány 164 családnak kedvezményes kikapcsolódást biztosít. A céljuk, hogy 2025-től 200 család részesüljön támogatásban, ezért 36 új család csatlakozását tervezik. A Fővárosi Állat- és Növénykert kampány keretében öt SNI gyermeket nevelő családot látott vendégül, hogy felejthetetlen élményt nyújtson nekik.