Csingi élete: Egy hónap az átlagnyugdíjból – egy nyugdíjas valóságshow fiataloknak

Csingi élete: Egy hónap az átlagnyugdíjból - egy nyugdíjas valóságshow fiataloknak

Egy havi átlagnyugdíjból kell megélnie a fiatalok körében népszerű influenszernek, Csinginek, aki arra vállalkozott, hogy a K&H kampányában hívja fel a generáció figyelmét az időben elkezdett öngondoskodás jelentőségére. A következő négy hétben kiderül, képes-e beosztani 231 ezer forintot, miközben kihívások elé is állítják, egyebek mellett vacsorát kell adnia a barátai számára.

Az öngondoskodás újra népszerűvé vált a magyarok körében, tavaly összesen 230 milliárd forintot fizettek be a nyugdíjpénztárakba és életbiztosításokba. A hozamok is kedvezően alakultak, az év végén az életbiztosításokban több mint 2 500, az önkéntes nyugdíjpénztárakban pedig 2 240 milliárd forint volt. A magánnyugdíjpénztárak egyéni számláin az egyenleg elérte a 306,7 milliárd forintot, ami történelmi rekordnak számít. Az influenszer, Csingisz, havi nyugdíj kijövetelére készül, és a fiatalokat takarékoskodásra ösztönzi. A K&H erősíti a figyelmet az öngondoskodás fontosságára, figyelemfelhívó kampányukban.

Tovább a cikkhez