Hogyan lépj fel, ha hibás terméket vásároltál? Szakértői tanácsok a probléma kezelésére

Hogyan lépj fel, ha hibás terméket vásároltál? Szakértői tanácsok a probléma kezelésére

Mit tehetünk, ha hibás terméket adtak el nekünk?

Az Európai Unióban vásárlóknak joguk van 14 napon belül visszaküldeni a hibás terméket, és visszakapni a teljes vételárat. A visszaküldéshez írásban értesíteni kell az eladót, és a hiba részleteit is le kell írni, valamint fotókat is csatolni. Ha élünk az elállási jogunkkal, a visszaküldött termék után a teljes vételárat vissza kell kapnunk, beleértve a szállítási költségeket is. A jótállás általában 1 év, és ezt használva is kérhetjük a termék javítását, cseréjét vagy visszatérítését. Fontos az eladó által megadott visszaküldési utasításokat pontosan követni, és minden dokumentumot megőrizni a későbbi jogi lépésekhez.

Tovább a cikkhez