Az “ADHD-s gyerekekre gyakorolt mobiltelefon-korlátozás elképesztő hatásai az iskolában

Az "ADHD-s gyerekekre gyakorolt mobiltelefon-korlátozás elképesztő hatásai az iskolában

Az iskolákban bevezetett mobiltelefon-használat korlátozása komoly hatást gyakorolhat az oktatásra és a diákok életére. Különösen az ADHD-s (figyelemzavaros hiperaktivitás-zavarral élő) gyerekek esetében, ahol a digitális eszközökkel eltöltött túl sok idő súlyos következményekkel járhat.

A modern technológia, különösen a mobiltelefonok, tabletek és számítógépek világában sok szülő aggódik, hogy gyermekük nem tud elég időt és figyelmet fordítani az iskolai feladatokra, a tanulásra vagy más fontos tevékenységekre. Ennek oka, hogy a digitális forradalom egyre nagyobb robbanásokat tartogat, és a Z és alfa generáció már az okostelefonok világában nő fel. Az ADHD-s gyerekek különösen hajlamosak arra, hogy órákat töltsenek a képernyő előtt, ami növeli a koncentrációs nehézségeket. A szülők panaszkodnak arról, hogy a gyerek nem tud odafigyelni, szétszórt, emiatt az iskolában alacsony a teljesítménye. A mobiltelefon korlátozásával kapcsolatban óriási összezördülések merülnek fel a szülők és a gyerekek között.

Tovább a cikkhez