Az új csomagküldő cég botránya: ügyfelek elkeseredve a szolgáltatás összeomlása miatt

Az új csomagküldő cég botránya: ügyfelek elkeseredve a szolgáltatás összeomlása miatt

Tömegesen panaszkodnak a Sameday ügyfelei, hogy a csomagjaik nem érkeznek meg és a csomagszállító cég ügyfélszolgálata nem elérhető, ha pedig igen, akkor nem tudnak nekik érdemben segíteni. Nem ez az első alkalom, amikor ilyen problémák merülnek fel, legutóbb a Packeta esetében történt hasonló. Egyelőre még nem lehet tudni, mi okozza a késéseket a csomagkézbesítésekben.

Az online vásárlással kapcsolatos problémákról számolnak be több cég ügyfelei. Többek között az Emag, Vinted, Zooplus partnercégei elérhetetlenek, és a csomagok késnek. Az ügyfelek nehezen érhetők el, az ügyfélszolgálat nem tud segíteni, és a megkeresésekre nem válaszolnak. A cég a késések okáról nem adott tájékoztatást, és a média sem kapott választ. Korábban hasonló problémák jelentkeztek a Packeta ügyfelei körében is.

Tovább a cikkhez