Amikor a Tegetthoff-osztályú csatahajó ráfordul a körútra, mindenki félrehúzódik. Ritkán látni csatahajót az aszfalton, ez nem is kérdés, de talán nem ez az oka a riadalomnak. Az ellentengernagy a kapitányi hídon büszkén néz körbe a műszereken: minden üzemszerűen működik, a gépház elkezdhet teljes gázzal dolgozni. A hatalmas test meglódul, orra felemelkedik, az óriási tömeg megállíthatatlan mozgásba lendül. A többi közlekedőnek persze fogalma sincs arról, hogy mi zajlik idebent. Ők azt hiszik, ez egy sima autó, egy Hyundai Ioniq 5, amit néhány éve már látnak maguk körül. Csak mi, ellentengernagyok tudjuk, hogy miről is beszélünk.
Az Ioniq 5 autó nem használ gőzkazánt, hanem nagyobb, 84 kWh-s akkumulátorral is elérhető. Ennek köszönhetően akár 570 kilométert is megtehetünk, ellentétben az előző 440 WLTP-kilométerrel. A frissítés során változott a külső megjelenés, kisebb módosításokat eszközöltek a lökhárítókon és bevezették az N-line változatot. Az belső térben a képernyők kerete fekete lett és átalakult a középső tároló box, ahol jobb helyet kapott a telefon. Az autóban továbbra is rendelkezésre áll a bőséges USB-csatlakozó, valamint a kényelmes és tágas belső helykínálat is megmaradt. A futóműve kényelmes, a gyorsulás meggyőző, és a belső zajmentes.