A MÁV új stratégiája: Sebtapasz a váratlan helyzetekre

A MÁV új stratégiája: Sebtapasz a váratlan helyzetekre

Megérkezett a hivatalos bejelentés: a MÁV Országos Haváriaközpontot fog létrehozni. Az elmúlt időszak nehézségeire reflektálva Hegyi Zsolt vezérigazgató a Facebook-oldalán tette meg a bejelentést. Kiemelte, hogy különösen fontos számukra, hogy egy-egy zavarhelyzetben megfelelően reagáljanak és kielégítő tájékoztatást nyújtsanak. Újdonság az is, hogy átalakítják a pótlóbuszok rendszerét.

Az egyik vonat sofőrje, munkaideje lejártával a bicskei állomáson megállította a vonatot. A mozdonyvezető a vonaton maradt és biztosította a világítás és a légkeringetés működését, a jegyellenőr pedig tájékoztatta az utasokat a kialakult szituációról. A MÁV belső vizsgálata szerint minden a szabályoknak megfelelően történt, de az utasok célba juttatása mégsem sikerült. Hegyi Zsolt, a MÁV vezérigazgatója fontosnak tartja, hogy 2025.01.01-től megújítsák a rendkívüli forgalmi helyzetek kezelését, ezért Haváriaközpontot hoznak létre. Az újítások közé tartozik a pótlóbuszok rendszerének átalakítása is. A MÁV további két hónap türelmi időt ad, és fontosnak tartja, hogy mindenki megfelelő tájékoztatást kapjon rendkívüli helyzetek esetén.

Tovább a cikkhez