A kép forrása: Blikk
Lassan 30 éves lesz a Coca-Cola első karácsonyi reklámja, de még mindig nagy lázban tartja az embereket minden évben, hogy milyen videóval készül az ünnepre a cég. Az üdítőgyártó az idén szeretett volna újítani, ezért – a hagyományoktól eltérően – mesterséges intelligencia segítségével készítették el a reklámot. Nem aratott osztatlan sikert a kezdeményezés.
Az idei Coca-Cola reklámban az ikonikus piros kamion mellett sok AI által generált kisállat is szerepel, míg magát a Mikulást csak pillanatokra láthatjuk. Az AI-technológiával készült reklám sokak körében nem nyerte el a tetszést, néhányan hiányolták a hagyományos elemeket. A Coca-Cola EU-s marketingvezetője szerint az AI beépítése a reklámba a modern idők igényeinek való megfelelést hivatott szolgálni, és hatékony megoldást jelentett a reklám létrehozására. A reklám továbbra is hű marad a Coca-Cola alapértékeihez, a boldogság terjesztéséhez és az igazi varázslat megteremtéséhez.