A Meki csillagászati összegeket költ a vendégek visszacsábítására

A Meki csillagászati összegeket költ a vendégek visszacsábítására

A McDonald’s óriási összeget, 100 millió dollárt különít el arra, hogy helyreállítsa hírnevét és visszahozza vendégeit az E. coli járvány után. A vállalat a marketingre és a károsult franchise-partnerek támogatására is fordít az összegből. Chris Kempczinski, a McDonald’s elnök-vezérigazgatója kijelentette, készen állnak arra, hogy mindent megtegyenek az ügyfelek visszacsábítása érdekében.

A McDonald’s gyorsétteremlánc bejelentette, hogy új marketingstratégiát vezet be. Az ételeikben már nem mutatható ki E. coli, és újra kínálják a korábban gyanúba keveredett sajtos McRoyalt. Emellett terveznek csirkefalatkás akciókat is, hogy vonzóbbá tegyék az éttermek kínálatát. A vállalat aktív lépéseket tesz a válságkezelés jegyében, a marketingkampány részeként új akciókat vezetnek be a forgalom visszaállítása érdekében. A járvány előtti forgalmi szint visszaállítása a vállalat célja.

Tovább a cikkhez