A dühítő igazság: Hogyan használják fel az emberek dühét a közösségi oldalak a profit érdekében

A dühítő igazság: Hogyan használják fel az emberek dühét a közösségi oldalak a profit érdekében

Winta Zesu, a New York-i modell és tartalomkészítő, aki tavaly 150 000 dollárt (körülbelül 60 millió forint) keresett, különleges módszerrel hódította meg a közösségi médiát: a dühöngésből csinált üzletet. Posztjai és videói gyakran váltanak ki heves reakciókat, de éppen ez a sikerének titka. Érdekes, hogy általában a közösségi oldalak nem jutalmazzák a gyűlölködést, sőt. Úgy látszik, vannak kivételek, vagy kivételes módszerek…

Winta Zesu egy provokatív influencer, akinek tartalmai milliós nézettséget érnek el a közösségi médiában. A dühöngő kommentek és a provokatív tartalmak nagy elköteleződést váltanak ki a nézőkből az algoritmusoknak köszönhetően. Az influencer egy karaktert játszik a neten, amit a nézők gyakran nem vesznek észre. A provokatív tartalmak nemcsak a közösségi médiában, hanem a politikában is megjelentek, és hatással vannak az emberek pszichéjére. Az ilyen tartalmak kezelése továbbra is kihívást jelent a közösségi médiában.

Tovább a cikkhez