A kép forrása: Dívány
A csomagküldő ügyfélszolgálati telefonszámán az ügyfelek türelmét és megértését kérik.
A csomagküldő ügyfélszolgálati telefonszámán az ügyfelek türelmét és megértését kérik. Olvasónk panaszkodik, hogy bár megkapta a csomagot, de nem kapta meg a nyitókódot, és csak később értesítették arról, hogy átveheti. Az ügyfélszolgálatot hosszú telefonálgatás után érte el. A Foxpost telefonos ügyfélszolgálatának gépi hangja azt közli, hogy a csomag érkezéséről, nyitókódról és egyéb tájékoztatásokról szóló SMS- és Viber-üzenetekben átmenetileg késedelem tapasztalható. A cikk említi, hogy a csomagküldő arra kéri az ügyfeleket, hogy figyeljék az e-mail-értesítéseiket. A Dívány magazin egy új könyvet promóz, amely a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül mutatja be.