A kép forrása: Blikk
Egy olyan kisfilmet osztott meg ma Orbán Ráhel az Instagramján, amelyet az elkövetkező napokban világszerte több millióan fognak látni: a BDPST Group és az NBCUniversal együttműködésében megvalósult videók a Vörösmarty téren található Dorothea Hotelt és ezáltal Budapestet, mint vonzó európai turisztikai célpontot mutatják be a nagyközönségnek a CNBC International tévécsatornán.
Az NBCUniversal CMO Now sorozat keretében készült kisfilmekben a Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection bemutatásában szakértők osztják meg gondolataikat a szálloda magyar hagyományokra építő koncepciójáról. A kisfilmekben Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója elmondta, hogy Budapestnek szüksége van több költő turistára, ezért nyitották meg a Dorothea Hotelt a szolgáltatási színvonal emelése és a piac felrázása érdekében. A kisfilmekben szólalt meg továbbá Piero Lissoni, világhírű olasz építész, aki szerint Budapest olyan, mint egy kincsesláda, és az új generációs utazók vágyott célpontjává válik.