A CIB Bank reakciója az Apple-botrányra: fontos tájékoztatás az ügyfelek számára

A CIB Bank reakciója az Apple-botrányra: fontos tájékoztatás az ügyfelek számára

Friss fejlemények érkeztek az Apple Pay technikai problémája miatt károsult ügyfelek ügyében. Újabb bank jelentette be, hogy a mai napon visszakapták a pénzt azok az ügyfelek, akiknek hibásan emeltek le a számlájukról pénzt.

Az Apple Pay felhasználóinak számláiról tűntek el pénzek, ami sokak számára komoly problémát okozott. A probléma forrását az Apple megtalálta, de a károsultak csak néhány nap múlva kapták vissza az elveszített összegeket. Volt olyan eset, amikor egy érintett számlájáról rövid idő alatt több mint félmillió forintot vontak le 74 tranzakcióval. Szlovákia kormányfője, Robert Fico maradandó mozgásszervi károsodást szenvedett, ami szintén nagy figyelmet kapott. Több bank megnyugtató hírekről számolt be, hogy visszatérítik az ügyfeleknek levont összegeket, például a Gránit Bank és a CIB Bank is hasonló pozitív hírekről tájékoztatta ügyfeleit. Az Apple alkalmazásboltjának technikai hibája miatt bekövetkezett téves terhelések rendezése lezárult, az érintett tételek jóváírása megtörtént. Az esetekkel kapcsolatban a CIB Bank e-mailen is elérhető a kérdésekkel kapcsolatban.

Tovább a cikkhez