A cím egy kicsit pontosítva és hatásosabbá téve lehetne például: “WizzAir hatalmas visszaesésének következményei: nagy érvágás a légitársaságnak

Egy felmérésben arra kérték az utasokat, hogy értékeljék a légitársaságok ügyfélszolgálatát, ár-érték arányát, az üléskényelmét, és az ételek és az italok kínálatát. A brit utasok nagyon lehúzták a légitársaságot minden kategóriánál.

A rövid repülőutak esetében a WizzAir a második évben is vesztesen szerepelt a Which? felmérése alapján. A légitársaságot főleg a késések és rossz ügyfélszolgálat miatt kritizálták, és az utasok szerint a WizzAir személyzetével nehéz kommunikálni probléma esetén. A légitársaságot 44 százalékkal értékelték, és ezzel második éve került az utolsó helyre. A WizzAir igazgatója szerint a felmérés módszertana félrevezető és nem reprezentatív, mivel saját adataik szerint az ügyfél-elégedettségük évről évre javult.

Tovább a cikkhez