A dubaji vízi káoszban eltévedt magyar utasokat a Wizzair kiszolgáltatottá tette: vallomások szerint étlen-szomjan maradtak.

A dubaji vízi káoszban eltévedt magyar utasokat a Wizzair kiszolgáltatottá tette: vallomások szerint étlen-szomjan maradtak.

A dubaji reptéren rekedtek magyar utasok, miután az ítéletidő miatt nem szállt fel a gépük április közepén. Állítják, a Wizzair dolgozói kiabáltak velük, ráadásul étel és ital nélkül hagyták őket.

Az Egyesült Arab Emirátusokban hatalmas mennyiségű csapadék okozott óriási károkat és a légi közlekedést is megbénította. Rengeteg magyar is rekedt az országban, akik panaszkodtak a hiányos tájékoztatásra és a bizonytalanságra. A Wizzair e-mailben értesítette az utasokat, majd Abu Dhabiban hosszú várakozás után késve szállította őket Budapestre. Az utasok panaszkodtak a kezelésre, a hiányos ellátásra és a bizonytalanságra. A légitársaság belső vizsgálatot indított az ügy tisztázása érdekében, és állítása szerint az időjárás okozta késés miatt nem jár kártérítés az utasoknak.

Tovább a cikkhez