A kép forrása: Blikk
Jelentős fennakadásokkal küzdenek az egyik legnépszerűbb csomagküldő szolgáltatás, a Packeta ügyfelei. A közösségi médiában sorra jelennek meg a posztok, melyben az ügyfelek arról panaszkodnak, hogy a csomagjuk késik, az ügyfélszolgálatot pedig sem e-mailen, sem telefonon nem érik el. A probléma azóta áll fenn, hogy a cég szerződést kötött egy távol-keleti webáruházzal.
Az RTL Híradó beszámolója szerint a Packeta szolgáltatásainál fennakadások vannak, melyeket két hete jeleztek, de még mindig nem sikerült megoldani. A cseh cég nyár végén megkapta a versenyhivatali engedélyt, ezzel véglegessé vált a Foxpost felvásárlása. A két cég együtt több mint 2700 csomagautomatát és 1800 csomagátvételi pontot üzemeltet Magyarországon. Több ügyfél panaszkodik, hogy hosszú ideje nem érkezett meg a csomagja, egyesek már ügyvédi segítséget is kértek. A Packeta szerint a fennakadások oka a nagy távol-keleti webáruházzal kötött szerződés, ami drasztikusan növelte a csomagok számát, és a vámkezelések kiszámíthatatlan ideje is negatívan hat a kiszállítás gyorsaságára.