A kép forrása: Blikk
A Facebook – annak érdekében, hogy visszacsábítsa a fiatalabb felhasználókat a platformra – különböző változásokat vezet be. A Meta, a Facebook anyavállalata bejelentette, hogy a közösségi hálózat nagyobb hangsúlyt fektet majd a helyi közösségi információkra, videókra és a csoportokra. Céljuk, hogy felvegyék a versenyt a fiatalok körében népszerű közösségi médiaplatformokkal.
Az utóbbi években egyre inkább lemondtak a fiatalok a Facebookról. 2023-ban például az amerikai tinik mindössze 33 százaléka használta, noha 2014-ben még 71 százalékuk volt jelen aktívan a platformon. A Meta most igyekszik ráerősíteni: a vállalat egy Texasban tartott eseményen számolt be az újításokról. A barátainkkal összekötő hálózat helyett ezután inkább arra törekszik a Facebook, hogy a helyi közösségeinkkel kapcsoljon össze. Az új Facebook-funkciókat fokozatosan vezetik be, bizonyos funkciókat tesztelésként először csak néhány kiválasztott városban indítanak el.