A gyermekkori vágyak és az azok megvalósítása: az ‘Mi vagyunk Azahriah’ film kutatásának eredményei

A gyermekkori vágyak és az azok megvalósítása: az 'Mi vagyunk Azahriah' film kutatásának eredményei

Utazás, vagyonszerzés, karrier és hobbi. A legtöbb magyarnak ezeken a területeken vannak vágyai, melyeket még szeretne megvalósítani a jövőben – derült ki a Yettel friss, országos reprezentatív kutatásából. A mobilszolgáltató a ‘Mi Vagyunk Azahriah’ című film apropójából készített kutatásában a jelenlegi és gyerekkori álmokat térképezte fel, és kiderült, hogy minden tizedik húszas éveiben járó fiatal álmodozik hírnévről.

Az év utolsó hetei a lezárás és a megújult tervezés időszakát jelentik sokak számára, amikor átértékelik az elmúlt év eseményeit, és friss tervekkel vágnak az új esztendőnek. A Yettel friss, országos reprezentatív kutatásában kiderült, hogy a legtöbbeknek jelenleg utazással kapcsolatos vágyaik vannak, ezt követik a vagyoni jellegű és a munka/hobbi terén meglévő tervek. Az kutatás azt is kimutatta, hogy minden tizedik fiatal álmodozik hírnévről, és a legtöbben rövid távon tervezik vágyaik megvalósítását. 67 százalékuknak van olyan régi álma, amit sajnál, hogy nem valósított meg, legtöbben anyagi okok miatt.

Tovább a cikkhez