A kép forrása: Blikk
Az elmúlt egy hét egyik legnagyobb hazai bulvártémája volt a Spice of Europe kampány. A magyar nagyközönség jelentős része felháborodott, az influenszerek pedig sorra kapják a letiltásokat és rosszalló hozzászólásokat az eddig hűséges követőiktől. Kijelenthetjük, hogy 2024-re Magyarországon is életre kapott a cancel kultúra.
A Spice of Europe kampány, melyet a Magyar Turisztikai Ügynökség szervezett, nagy visszhangot keltett a közösségi médiában. A Halászbástyán tartott luxusparti és az ott jelen lévő hazai és külföldi influenszerek viselkedése felháborította az embereket. Az eseményt a budapesti panoráma népszerűsítésére szánták, de sokan felháborodtak azokon a problémákon, melyekkel Budapest és Magyarország szembesül: kórházak állapota, oktatás, mélyszegénység, hajléktalanság. A közösségi média reakciói hasonlítottak a Met Gála idején kialakult #Blockout2024 mozgalomhoz, mely a társadalmi problémákra próbált felhívni figyelmet. Az esemény egyik emlékezetes résztvevője Haley Baley volt, aki korábban botrányba keveredett a Met Gálán, amiért egy sértő videót készített.