A kép forrása: Blikk
Magyarországon a kilométeróra-manipuláció lényegesen gyakoribb, amikor egy jármű átlépi a 200 000 kilométeres határt. A carVertical adatai szerint a 200 000 és 250 000 kilométer közötti futásteljesítményű autók 7,1%-ánál derült ki, hogy módosították a kilométerórát. Összehasonlításképpen, ebben a tartományban több mint háromszor nagyobb az esélye annak, hogy visszatekert kilométerórájú autót vásárolunk, mint alacsony futásteljesítményű (0–50 000 km) járművek esetében.
Az autók kilométeróra-módosításainak aránya kismértékű növekedést mutat 50 000 és 200 000 kilométer között, majd hirtelen megugrik a 250 000 kilométer után, és további erőteljes növekedést tapasztalunk. A magyar vásárlók főként az 50 000 és 200 000 kilométer közötti futásteljesítményű autók iránt érdeklődnek. A carVertical által Magyarországon ellenőrzött autók közül a legnépszerűbbek a 100 000–150 000 kilométer közötti futásteljesítményű járművek. A 200 000 kilométeres határ átlépése után nő a visszatekert kilométerórájú autók kockázata, és a 100 000–150 000 kilométeres futásteljesítményű autóknál 3,3% esetében történt kilométeróra-módosítás.