A magyar Z generáció: Realista vagy idealista az innovációval kapcsolatban?

A magyar Z generáció: Realista vagy idealista az innovációval kapcsolatban?

A Z generáció szemszögéből járta körül a jövő és az innováció kérdéskörét idei közös közvélemény-kutatásában a magyarországi Bosch csoport és a Richter Gedeon Nyrt. Kiderült, hogy az 1997 és 2012 között születettek számára ma már az innováció sokkal többet jelent a technológiai fejlődésnél. Az eredményeket a Bosch innovációs kampuszán mutatták be a Bosch×Richter Innovátorok Napján.

A Z generáció tagjai számára fontos, hogy a cégek felelősséget vállaljanak a környezeti és társadalmi problémák enyhítésében. A fiatalok környezettudatos életmódot kívánnak folytatni, és örülnének a fenntarthatóságra összpontosító innovációknak. Az elekromos járművek és alternatív energiák iránti igény is növekvő tendenciát mutat. Azt várják, hogy a munkahelyeiken is kiemelt figyelmet fordítsanak a környezetvédelemre, és a jövőben a gyógyászatban, közlekedésben és munkahelyi technológiák terén is jelentős fejlődést remélnek.

Tovább a cikkhez