A magyarok novemberi vásárlási mániaja: Automata kávéfőzők és tévék iránti őrület

A magyarok novemberi vásárlási mániaja: Automata kávéfőzők és tévék iránti őrület

A november a kereskedelemben, különösen a műszaki cikkek kereskedelmében meghatározó jelentőségű, hiszen nagyon sokan ilyenkor veszik meg azokat a kütyüket, elektronikus eszközöket, amelyeket karácsonyi ajándéknak szánnak, vagy kvázi ajándékként könyvelnek el, de valójában az év végére tartogatott családi beruházások. Az egyik legnagyobb műszaki kereskedőlánc, az Euronics most bepillantást engedett abba, hogy mit veszünk novemberben. Íme a toplista részletei.

Az Euronics novemberi akciós hónapja 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárult, a legnépszerűbb termékek között pedig ott voltak a kávéfőzők, vezetéknélküli porszívók és játékkonzolok. Az online értékesítés nagyot nőtt, és az áruházak mellett már 5400 átvevő helyük is van. A Black November alatt közel 13 ezer különféle termékből vásároltak, ahol az online rendelések aránya jelentősen növekedett. Az áruforgalmat a legnagyobb mértékben a budaörsi, budakalászi és pécsi áruházak tapasztalták. A kívánságlisták segítették az ajánlatok optimalizálását, és idén a lehető legmagasabb bázisról sikerült növekednie az Euronicsnak.

Tovább a cikkhez