A kép forrása: Blikk
A vasárnapi Keleti pályaudvari baleset után az olvasóink egyértelműen szavaztak: 86 százalékuk úgy véli, hogy Lázár János nem jó gazdája a MÁV-nak, és jobb, ha lemond a miniszteri posztról. Hogy ő mit gondol erről, az nem derült ki, mert erről nem beszél. Az viszont látszódik, hogy csodát ő sem tud tenni, hiába ígért megoldást, az állami vasúttársaságnál egyre több a baj.
Lázár János a múlt vasárnapi baleset előtt döntött arról, hogy leváltja Pafféri Zoltánt, majd Hegyi Zsoltot nevezte ki a MÁV vezérigazgatói posztra. A baleset után Pafféri Zoltán búcsúzott a kollégái tudását, tehetségét és teljesítményét dícsérve. Lázár János közlekedési akciótervet jelentett be az Európai Beruházási Bank hitelének felhasználásával a vasútvonalak felújítására. Korábban Lázár János más MÁV-vezetőket is leváltott, és személyesen vállalta az utasok biztonságáért a vasúton. Az infrastruktúra és járművek korszerűsítése terén komoly fejlesztésre van szükség. Vasúti pályafejlesztésre évi 100-150 milliárd forintot ígért a miniszter. A közelmúltban bekövetkezett balesetek és problémák miatt Lázár János távozásáról terjedtek pletykák a kormányzati körökben.