A kép forrása: Blikk
Május 1-től két területen is szintet lép a MÁV-Start és a Volánbusz integrációja: a közös tarifa- és kedvezményrendszer mellett egységesítik a telefonos utastájékoztatást, bővítik a jegyváltási lehetőségeket – közölte a MÁV-Volán-csoport.
Az ország- és vármegyebérletek bevezetése után, valamint a március 1-től kiterjesztett tarifareform hatására megvalósult az egységes tarifarendszer. Május 1-jétől elindult a központosított, éjjel-nappal hívható, magyar és angol nyelvű telefonos ügyfélszolgálat a MÁV-Volán-csoportnál. A Mávdirekt telefonszámain tájékozódhatnak az utasok a vasúti információkon kívül a Volánbusz helyközi és helyi járatainak menetrendjéről, árakról és kedvezményekről. A fogyatékossággal élők szintén itt jelezhetik buszos utazási igényüket. A Mávdirekt csapatának létszáma bővült, mely tovább rövidítette a várakozási időt. A közös értékesítési rendszerrel már elérhetők a Volánbusz járataira szóló menetjegyek a MÁV-Start pénztáraiban