A Most vagy soha! – Kudarc a nézettségi csúcsok hajszolásában: Petőfiék sikertelensége a forradalomban

A Most vagy soha! - Kudarc a nézettségi csúcsok hajszolásában: Petőfiék sikertelensége a forradalomban

Augusztus 20-án debütált a televíziók képernyőjén a ‘Most vagy soha!’. A Petőfi Sándorról és a Márciusi Ifjakról szóló filmet a TV2 adta le, ám a legújabb nézettségi adatok szerint a nézők körében nem aratott nagy sikert. Még a Duna TV-n ‘István, a király’ is megelőzte.

Rákay Philip ‘Most vagy soha!’ című alkotását idén március 14-én mutatták be a mozikban, ami rekordbevételt hozott, 1990 óta a legnagyobb filmes bevételnek számít. Több iskolában kötelezővé tették a film megtekintését, ami hozzájárulhatott a magas nézettséghez. A TV2 augusztus 20-án tűzte műsorra a filmet, az eredeti tervek szerint az ünnepi tűzijáték miatt csökkent a nézőszám. A Nielsen kutatásai szerint a célcsoportban alig több mint 100 000 ember nézte meg a filmet. Más nézettségi adatokhoz viszonyítva a film a 10. helyen végzett az adott napon.

Tovább a cikkhez