A Netflix hirdetéses szolgáltatása diadalmaskodik: tömegek csatlakoztak a platformhoz

A streaming azért lett népszerű, mert előfizetési díj fejében reklámok nélkül a kiválasztott filmeket és műsorokat lehetett nézni. Aztán a szolgáltatók rájöttek, hogy több pénzt szedhetnének be, ha az előfizetőktől és a hirdetőktől is érkeznének a bevételek. Úgy tűnik, sokan inkább elviselik a reklámokat, semmint mélyebben a zsebükbe nyúljanak a tartalom zavartalan eléréséért.

A Netflix erős növekedést tapasztal a reklámalapú szolgáltatási modelljében, ami 23 millió globális havi aktív felhasználót eredményezett. Amy Reinhard, a hirdetési részleg elnöke szerint az ügyfelek több mint 85% -a havonta két órát vagy annál többet streamel a platformon. A kalózkodás ismét fellendülőben van, mert a streaming cégek főnökei nem tanultak a múltból. A Netflix hirdetéssel támogatott előfizetése az új regisztrációk mintegy 30%-át teszi ki az amerikai megyékben, ahol elérhető. A Netflix Basic With Ads 2022 novemberében indult el az Egyesült Államokban és 11 másik országban, havi 6,99 dollárért.

Tovább a cikkhez