A politikai reklámdömping közeleg: felkészültél a hirdetések tengerére?

A politikai reklámdömping közeleg: felkészültél a hirdetések tengerére?

A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) csütörtöki ülésén döntött az Európai Parlament (EP) magyar tagjainak választásán listát állító jelölőszervezetek politikai reklámjainak közzétételére rendelkezésre álló közszolgálati műsoridő felosztásáról.

Az EP-választás előtti kampányidőszakban a listát állító pártoknak 300 perc politikai reklám közzétételére van lehetőségük. Az NVB tizenegy listát vett nyilvántartásba az EP-választásra, köztük a Fidesz, az MSZP-Párbeszéd, a Jobbik, az LMP, a Momentum, valamint kisebb jelölőszervezetek is szerepelnek. Minden listát állító jelölőszervezetnek listánként 27 perc 16,3 másodperc időtartamban teheti közzé politikai reklámját a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt.-nek. A határozat ellen három napon belül lehet felülvizsgálati kérelmet benyújtani a Kúriához.

Tovább a cikkhez