A Ray-Ban Meta okosszemüveg – Mark Zuckerberg második nagy dobása az AI-eszközök versenyében

A Ray-Ban Meta okosszemüveg - Mark Zuckerberg második nagy dobása az AI-eszközök versenyében

A technológia fejlődésével és jövőbeli trendjeivel foglalkozó szakemberek és kutatók víziója szerint olyan eszközök jelennek meg, amelyek megtöltik hasznos információval a világot a felhasználók szükségleteit vagy érdeklődését követve. Csakhogy a nagy ötletek sorra megbuktak, s úgy tűnik, csupán egyetlen ma ismert termék, a Ray-Ban Meta okosszemüveg képes talpon maradni.

Az elmúlt évben a mesterséges intelligenciával működő eszközök sikere elmaradt a várakozásoktól. A Humane AI Pin, a Rabbit R1, a Magic Leap, a Focals By North, a Microsoft HoloLens, az Apple Vision Pro és az új Snapchat Spectacles nem érték el a várt kereskedelmi sikert. Azonban a Ray-Ban Meta okosszemüveg meglepte a piacot, a stílus és kivitelezés összehangolásának köszönhetően. A szemüveg különböző stílusokban és színekben kapható, megfizethető áron van, és kiváló hang- és hívásminőséggel rendelkezik. Az AI-val megerősített szemüveg képes tárgyak azonosítására, szövegfordításra, videóhívások kezdeményezésére, valamint feliratok generálására Instagram-posztokhoz. A termék könnyen illeszthető az emberek mindennapjaiba, és már jelenleg is megfelelő hasznos funkciókkal rendelkezik.

Tovább a cikkhez