A kép forrása: Blikk
Az örökössel mondatta volna fel a szolgáltatásról megkötött szerződést az egyik mobiltelefonos cég, de az illető úgy gondolta, mivel ő maga nincs jogi kapcsolatban a céggel, nem is az ügyfelük, nem teszi azt meg. Néhány hónap után a szolgáltató a felgyülemlett tartozást eladta egy követeléskezelőnek, amely azonban egy forintot sem tudott a nyugdíjas nőn behajtani, és végül el is tűntek. Lehet, hogy feledésbe merült az ügy, ám az is lehet, hogy még próbálkoznak majd. Egy ügyvéd szerint fontos a szolgáltató üzletszabályzata szerint eljárni.
A történet arról szól, hogy egy nő halála után a családtagja próbálta rendezni a telefonos szolgáltatónál fennálló tartozást, de a szolgáltató ragaszkodott ahhoz, hogy a szerződést csak az érintett fél mondhatja fel. A családtag nem volt jogosult a szerződés felmondására, ezért nem tudta megállítani a további számlák érkezését. Végül a tartozás tovább nőtt, és egy követeléskezelő cégre bízták az ügyet. A jogi viták ellenére a szolgáltató hónapokig küldte a számlákat, de a családtag nem fizette be azokat.