A Szerelem Káosa: Hogyan változtatja meg az ismerkedési szokásokat a fiatalok támadása az élelmiszerboltokban

A Szerelem Káosa: Hogyan változtatja meg az ismerkedési szokásokat a fiatalok támadása az élelmiszerboltokban

Új randizási őrület ütötte fel a fejét Spanyolországban: a szingli fiatalok a szupermarketekbe járnak, hogy megtalálják a párjukat. Ehhez mindössze egy ananászra van szükségük, amit fejjel lefelé fordítva kell a kosarukba helyezni, majd ezzel a borszekcióhoz menni, ahol a többi hajadon közül lehet szemezgetni. A TikTokról elszabadult trend miatt már több spanyol üzletben kisebb káosz alakult ki.

A TikTok-felhasználó, Vivy Lin, új randizási módszert mutatott be, ami a spanyol Mercanoda üzletláncokban zajlik. Az ismerkedési idő minden este 7 és 8 óra között van, és az emberek élőben swipeolnak egymásra, mint a Tinderben. Az ötlet spontán keletkezett, de annyira népszerű lett, hogy több boltban is csordultig telt szinglik voltak. A randizni vágyóknak egy fejjel lefelé fordított ananásszal kell megjelenniük a borok sorában, és ha szimpátia van, akkor összekoccintják a kosarukat. Különböző ételek a kosárban jelezhetik, hogy milyen kapcsolatot keresnek: édesség hosszútávú, komoly kapcsolatot, míg saláta vagy zöldség rövid kalandot sugall. A kezdeményezés annyira elterjedt, hogy több helyen a biztonsági szolgálatnak és rendőröknek kellett beavatkozniuk.

Tovább a cikkhez