A kép forrása: Blikk
A Magyar Telekom tavaly ősz óta felújított okostelefonokat is árul. Ez nyilván jó üzlet, hiszen léteznek olyan vállalkozások is, amelyeknek ez a fő profiljuk. De mi vesz rá egy ekkora távközlési vállalatot, hogy lehajoljon ezért az „aprópénzért”?
A Magyar Telekom 2023-ban közel 850 milliárd forint bevételre tett szert, az adózás előtti eredménye pedig közel 104 milliárd forint volt. A távközlési szolgáltatók versenye nagy mértékű tőkebefektetést igényel a hálózatok felépítése és fenntartása terén. A fogyasztók döntéseit leginkább az elérhető ajánlatok, akciók és a márka imázsa befolyásolja. A Telekom a környezetvédelmi és fenntarthatósági elveket integrálja üzleti döntéseibe, és klímavédelmi törekvéseket tesz. A cégen belül az energiafelhasználást megújuló energiaforrásokból fedezik, és klímavédelmi célokat tűztek ki.