A kép forrása: Blikk
Sokszor korlátozott fizetőeszköz használat, mérleghibák, állandó várakozás a segítő személyzetre mert valamit elnyomtunk vagy éppen csak életkorhoz kötött terméket akarunk venni. Na és a legrosszabb mind közül, a használhatatlan kódos kiléptetőkapu. Mindeközben mi érezzük magunkat butának. A bevásárlás a tömött boltokban eddig is frusztráló volt, de az áruházláncok ezt még egy szinttel feljebb emelték. Lehet, hogy ennek lassan vége?
A vásárlók elégedetlensége és a bolti lopások miatt szupermarketek visszatérnek a pénztárosok által kezelt pénztárakhoz. Az Egyesült Királyságban a Booths és a Morrison’s szupermarketek már eltávolították az önkiszolgáló kasszákat vásárlói visszajelzések alapján. Az Asda több munkaórát fizet ki a meglévő személyes kasszák működésére. A kiskereskedők globálisan 4,5 milliárd dollárt veszítenek az önkiszolgáló pénztárakból eredő lopások miatt. Az Ipsos közvélemény-kutatás szerint minden nyolcadik felnőtt beismerte, hogy az önkiszolgáló pénztárnál alacsonyabb árú terméket szkenneltek be, mint amit valójában vásároltak.