Az SU7 elektromos autó kasszasikernek bizonyult a kínai okostelefon-gyártó, a Xiaomi számára. Három hónap alatt több mint 27 ezer darabot szállítottak ki belőle. Ennek ellenére a gyártó minden egyes eladott autó után magas, négy számjegyű összeget fizet.
A Xiaomi SU7 modellje nagy figyelmet kap, és nagyon jól teljesít. Az autót Kínában április óta árusítják, és júniusig 27 307 darabot adtak el. Az autógyártás jelenleg veszteséges az Xiaomi számára, minden egyes eladott SU7 után 9200 amerikai dollár veszteséget könyvelnek el. A vállalat célja, hogy 2024 végéig 120 000 darab SU7-et szállítanak le, és 2025-re tervezik az üzem bővítését. Annak ellenére, hogy jelenleg a kínai keresletet sem sikerül kielégíteni, a Xiaomi célja, hogy 2030-ra az autópiacon is jelen legyen Európában.