A kép forrása: Blikk
Az elmúlt évek során a Z generáció, azaz az 1990-es évek közepétől a 2010-es évek elejéig születettek gárdája jelentős befolyásra tett szert a munkaerőpiacon. Jövőre már a munkavállalók több mint negyedét alkotják a fiatalok, ezért a vállalatok számára elengedhetetlen, hogy megértsék és alkalmazkodjanak e generáció igényeihez. Dr. Ashwin Naik, a Manah Wellness társalapítója és vezérigazgatója szerint ez különösen a mentális egészség területén nyilvánul meg.
Dr. Ashwin Naik, a Manah Wellness társalapítója és vezérigazgatója szerint a Z generáció jólétének támogatása nemcsak a munkakörnyezetükre, hanem a tehetségük kihasználására is kiemelten fontos. A Z generáció empatikus és munkahelyi kapcsolatokra és egyéni fejlődésre való elkötelezettsége is kiemelkedő. Ugyanakkor komoly kihívásokkal szembesülnek a stresszkezelés terén, és gyakran tabunak számít a mentális egészséggel kapcsolatos beszélgetések. Az őszinteség és a támogatás iránti igényeiket gyakran lesöprik az asztalról, de ha támogatják őket, képesek az őszinte kommunikációt a munkahelyi kultúra részévé tenni.