Az “A Google segít várni az ügyfélszolgálati telefonhívásoknál” hatékony címet adna ennek a témának.

Habár felkészülünk rá a hivatalok vagy szolgáltatók hívása előtt, hogy jó eséllyel hosszú percekig nem fogunk tudni beszélni élő ügyintézővel, de jobb híján mégiscsak tárcsázzuk az ügyfélszolgálatot. Micsoda megkönnyebbülés lenne, ha valaki más várakozna helyettünk! A Google most dolgozik valamin, amivel ezt a terhet a keresőrendszer átrántja a saját vállára (fülére).

A Google keresési szolgáltatáson dolgozik, amely várakozni fog az ügyfél számára és akkor hívja fel, amikor élő ügyfélszolgálati munkatárs elérhető. A funkció jelenleg a Search Labs-felhasználók számára érhető el, de a jövőben az összes keresőhasználó számára elérhető lehet. Az egyszerű használathoz egy vállalat támogatását kell keresni, majd meg kell adni az okot és az elérhetőséget. A szolgáltatást jelenleg néhány ágazatban és vállalat támogatja, de a jövőben egyre több vállalat csatlakozhat. A Google ezzel a funkcióval a népszerűségét valószínűleg sokkal jobban megerősítené, mint a mesterséges intelligencia trükkökkel. A szolgáltatás széles körű bevezetésének idejéről egyelőre nem tettek közzé információt.

Tovább a cikkhez