A kép forrása: Blikk
Magyarországon több százezren élnek valamilyen fogyatékossággal, milliónyian közlekednek babakocsival, és még ennél is többen mozognak nehezen életkoruk, átmeneti sérülés vagy egyéb okok miatt. Ideje könnyebbé tenni számukra is a bevásárlást – ez a cél vezérelte a GLAMOUR magazin hazai kiadóját, a Ringier Hungaryt, amikor nemrégiben partnerséget kötött az Access4you csapatával, hogy közös programot indítsanak a GLAMOUR-napokon résztvevő üzletek és termékek könnyebb, akadálymentes megközelíthetőségéért, az inkluzív szemlélet erősítéséért.
A GLAMOUR-napok rendezvény statisztikája azt mutatja, hogy országos szinten több mint 4000 üzlet és mintegy 300 márka vesz részt az ünnepi bevásárlásokkal. A kedvezményes vásárlás népszerűsége Magyarországon továbbra is erős, és a rendezvény szervezői most friss partnerséget kötöttek az Access4you társadalmi célú vállalkozással. Az Access4you olyan nemzetközi partnerhálózattal rendelkező vállalkozás, amely az akadálymentesség auditálásával és információval támogatja a mozgásukban korlátozottakat, látás vagy halláskárosultakat, babakocsival közlekedőket és átmenetileg sérült embereket. A GLAMOUR-napok szervezőivel kötött partnerség révén az Access4you segítséget nyújt a kuponnapokon történő könnyed vásárláshoz a mozgáskorlátozottak számára. A Ringier Hungary magazin üzletágának vezetője, Tóth-Császár Gergely elmondta, hogy fontos társadalmi és környezeti kérdésekben is kezdeményezést szeretnének vállalni a GLAMOUR-napokon, és az Access4you szakmai segítségével az inkluzív szemlélet terjedését támogatják. Az Access4you alapítója és ügyvezető igazgatója, Berecz Balázs, aki maga is kerekesszékkel közlekedik, nagy örömmel említi, hogy a hozzáférhető vásárlás mindenkinek élményeket és termékeket nyújt, valamint a társadalmi hatású kampányt közösen valósítják meg a Ringier-vel a GLAMOUR-napok keretében.