Az Access4you és a GLAMOUR-napok együttműködése az akadálymentes vásárlásért

Az Access4you és a GLAMOUR-napok együttműködése az akadálymentes vásárlásért

Magyarországon több százezren élnek valamilyen fogyatékossággal, milliónyian közlekednek babakocsival, és még ennél is többen mozognak nehezen életkoruk, átmeneti sérülés vagy egyéb okok miatt. Ideje könnyebbé tenni számukra is a bevásárlást – ez a cél vezérelte a GLAMOUR magazin hazai kiadóját, a Ringier Hungaryt, amikor nemrégiben partnerséget kötött az Access4you csapatával, hogy közös programot indítsanak a GLAMOUR-napokon résztvevő üzletek és termékek könnyebb, akadálymentes megközelíthetőségéért, az inkluzív szemlélet erősítéséért.

A GLAMOUR-napok rendezvény statisztikája azt mutatja, hogy országos szinten több mint 4000 üzlet és mintegy 300 márka vesz részt az ünnepi bevásárlásokkal. A kedvezményes vásárlás népszerűsége Magyarországon továbbra is erős, és a rendezvény szervezői most friss partnerséget kötöttek az Access4you társadalmi célú vállalkozással. Az Access4you olyan nemzetközi partnerhálózattal rendelkező vállalkozás, amely az akadálymentesség auditálásával és információval támogatja a mozgásukban korlátozottakat, látás vagy halláskárosultakat, babakocsival közlekedőket és átmenetileg sérült embereket. A GLAMOUR-napok szervezőivel kötött partnerség révén az Access4you segítséget nyújt a kuponnapokon történő könnyed vásárláshoz a mozgáskorlátozottak számára. A Ringier Hungary magazin üzletágának vezetője, Tóth-Császár Gergely elmondta, hogy fontos társadalmi és környezeti kérdésekben is kezdeményezést szeretnének vállalni a GLAMOUR-napokon, és az Access4you szakmai segítségével az inkluzív szemlélet terjedését támogatják. Az Access4you alapítója és ügyvezető igazgatója, Berecz Balázs, aki maga is kerekesszékkel közlekedik, nagy örömmel említi, hogy a hozzáférhető vásárlás mindenkinek élményeket és termékeket nyújt, valamint a társadalmi hatású kampányt közösen valósítják meg a Ringier-vel a GLAMOUR-napok keretében.

Tovább a cikkhez