Az elektromos forradalom fenyegeti a Volkswagen és a Ford hagyományos autógyártását

Az elektromos forradalom fenyegeti a Volkswagen és a Ford hagyományos autógyártását

A legnagyobb bajban a Ford és a Volkswagen Csoport lehet 2025-től. Míg utóbbi csökkenő villanyautó-eladásokkal küzd, előbbi még kevés elektromos modellt kínál. Könnyen megtörténhet, hogy egyes gyártók a büntetést kénytelenek lesznek beépíteni áraikba és növelniük kell a hagyományos modelljeik árait.

A Ford és a Volkswagen Csoport csökkenő európai villanyautó-eladásai miatt fizethetnek, ha nem teljesítik a szén-dioxid kvótát. A Dataforce adatai szerint több autógyártó is problémát okozhat az idei év során, mivel nem mindenki teljesíti az EU CO2 célszámait. Jövőre szigorodnak az EU számai, de a villanyautó-piac még nem indult be igazán. Az elemzők szerint a hibridek és plug-in hibridek gyártásának növelése javíthatja az autógyártók mérlegét, és akár le is állíthatják a legszennyezőbb modelljeik gyártását. A Ford és a Volkswagen Csoport lehetnek a legnagyobb bajban jövőre, mivel csökkenő villanyautó-eladásokkal és kevés elektromos modellkínálattal küzdenek.

Tovább a cikkhez