A kép forrása: Blikk
Továbbra sem kapott kártérítést annak a július 1-jei szicíliai Wizz Air járat egyik utasa, amely több mint 30 órát. A férfi másfél hónapja már az utazásszervező céghez fordult, de a vállalat azt közölte: ők is még a légitársaság válaszára várnak.
Az ATV Híradónak nyilatkozott annak a Wizz Air járatnak az egyik utasa, amely több mint 30 órát késett. A férfi már korábban az utazásszervező céghez fordult, de a vállalat azt mondta neki, hogy ők a légitársaság válaszára várnak. A Békéltető Testület szerint a légitársaságnak 30 napjuk van válaszolni egy kárigényre. A biztosítási szakértő tapasztalata szerint pedig minél több az eset, annál nehezebben akarnak fizetni a légitársaságok. A július 1-jei, 18.25-kor induló gépet először este tíz órára csúsztatták, majd a törölték. A nyilatkozó elmondta, hogy a nyaralása emiatt közel 2 nappal lett rövidebb, még transzfert sem kaptak, és a légitársaság szállást sem biztosított a késés idejére számára.