Az emberek felháborodottak: a magyarok egyötöde betiltaná a reklámokat

Az emberek felháborodottak: a magyarok egyötöde betiltaná a reklámokat

A klímaváltozás kapcsán egyre többet van szó lehetséges megoldásokról, amelyek a folyamat megfékezésében segíthetnek. Az egyik ilyen tényezők például a reklámok, melyek folyamatosan ott vannak a mindennapokban. A Pulzus Kutató felmérése szerint a hazai lakosság óriási többsége kapcsolja el az aktuálisan nézett csatornáról, amikor reklámot sugároznak. A többség viszont azt is bevallotta, hogy vásárolt már terméket hirdetés hatására.

Gelencser András légkörkutató szerint a reklámok komoly befolyással vannak az éghajlatváltozásra, ezért javasolja az azonnali reklámtípusok betiltását. Egy tanulmány szerint a fogyasztás akár 30%-kal is csökkenhetne a túlfogyasztásra ösztönző reklámok hiányában. A Pulzus Kutatás felmérése szerint a legtöbb ember a reklámok hatására vásárol termékeket, különösen a legfiatalabb korosztály. A 60 év feletti korosztályt leginkább zavarják a reklámok, míg a középkorúak szívesen nézik azokat.

Tovább a cikkhez