A kép forrása: Blikk
Lehet, hogy sokakat meglep, de a családi kassza döntéshozói 85 százalékban nők Magyarországon, akik mára már szinte követelik, hogy felelősen szólítsák meg őket a reklámok.
A B2W (Business to Woman) 2024-es, 4712 magyar nővel elvégzett reprezentatív piackutatásából kiderült, hogy a nők szerepvállalása az üzleti életben erősödött, de a munka és a magánélet egyensúlyának fenntartása problémát okoz. Sok nő érzi magát rossz háziasszonynak, mivel nincs elég idejük a háztartásra, vagy ételt rendelnek maguknak. Az édesanyák lelkiismeretfurdalásban élnek, mert szeretnének több időt tölteni gyerekeikkel. A nők 91%-a úgy érzi, hogy a reklámok manipulálják őket, és feleslegesen dörgölik az orruk alá hibáikat. A B2W alapítója szerint a cégvezetőknek és marketing szakembereknek nagy felelősségük van abban, hogy a nőket támogassák, felemeljék, és edukálják a témában.