A kép forrása: Blikk
Az idei Black Friday alkalmával négyszer annyi készüléket adott el, és ötször nagyobb forgalmat bonyolított a bevizsgált, felújított okostelefonokra és táblagépekre specializálódott piactér, a Rejoy.hu, mint a tavalyi fekete pénteken.
A Rejoy.hu 70 százalékát kitevő, kilencezer darab akciós terméket készített félre a fekete péntekre, az év legalacsonyabb árain. Az új mobilkészülékek forgalma 15 százalékkal esett vissza a régiónkban, de a felújított iPhone-ok globális forgalma 16 százalékkal nőtt. A fekete pénteki eladások során a Rejoy.hu 338 millió forint értékben adott el okostelefonokat, ami megfelel a piactér 45 napi normál forgalmának. Az eladott készülékek 92 százaléka Apple gyártmányú volt, és a legtöbbet az 25-34 éves és 45-54 éves korosztály vásárolt. A fekete pénteki eladásokon az iPhone 11, iPhone 12 és iPhone 13 modellek vezették a listát, és nőtt a nagyobb tudású, drágább készülékek elfogadottsága Magyarországon. A Rejoy további készülékfelvásárlási kampányt indított a karácsonyi vásárlási szezonra.